Sezon skoków narciarskich startuje już w najbliższą sobotę, a polscy mistrzowie, jak Kamil Stoch, Dawid Kubacki czy Piotr Żyła, rozpoczynają historię, gdzie aż trzy polskie skocznie staną się areną zmagań najlepszych skoczków na świecie. To nie tylko emocje sportowe – dzięki marce Superbet, oficjalnemu bukmacherowi PZN, kibice mogą spodziewać się wielu atrakcji.
Rozbudowane Aktywacje na Skoczniach
Superbet, w drugim sezonie partnerstwa z Polskim Związkiem Narciarskim, zapowiada nie tylko tradycyjne działania brandingowe. Chcą zaoferować kibicom dużą wartość dodaną. W trakcie polskich konkursów planują strefy kibica Superbet pod skoczniami, gdzie będzie można wziąć udział w konkursach i zgarnąć nagrody. Dodatkowo, przygotują mnóstwo zimowych gadżetów, by dopingowanie naszych skoczków było jeszcze bardziej pasjonujące.
Plan CSR i Działania Promocyjne
Oprócz tego, bukmacher planuje akcje społecznie odpowiedzialne, zwłaszcza podczas konkursów pod Wielką Krokwią. Szczegóły jeszcze tajemnicą, ale współpraca z Kanałem sportowym i planowane promocje na YouTube mają jeszcze bardziej rozwinąć tę inicjatywę.
Superprzewaga i Nowe Możliwości Zakładów
W sezonie pojawi się Superprzewaga – promocja Superbet, dzięki której przy określonej przewadze drużyny czy zawodnika, kupony w wybranych dyscyplinach są rozliczane jako wygrane, niezależnie od końcowego wyniku. To oznacza, że obstawiając np. zwycięstwo Kamila Stocha, można wygrać już po pierwszej serii, jeśli ma on przewagę.
Nowe Zakłady i Dodatkowe Atrakcje dla Klientów
Superbet wprowadza także nowe rodzaje zakładów na skoki, takie jak rywalizacja head to head czy obstawianie konkretnych miejsc zawodników. Współpraca z portalem skijumping.pl przynosi dodatkowe korzyści dla nowych klientów.
Podsumowanie
Sezon skoków narciarskich obiecuje nie tylko sportowe emocje, ale i rozmaite atrakcje dla kibiców, dzięki partnerstwu Superbet z PZN. Nowe formy zakładów i aktywacji na skoczniach sprawią, że kibicowanie polskim skoczkom stanie się jeszcze bardziej ekscytujące.